Re: Pamieci

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:02:28 MET DST

Dnia Mon, 13 Jun 2005 23:10:46 +0200, Czajson napisaů(a):

> Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to@tlen.pl> wystukal co
> nastepuje:

> Takie samo jak kupisz razem z ta róznica, ze jesli Dual nie ruszy to w
> przypadku zakupu blizniaków w jednym opakowaniu mozesz je reklamowac.
> Jesli kazde bedzie osobno to jest to wylacznie Twój problem.
Wlasnie tak to rozumialem, pytanie jak czesto dual "nie rusza"? Macie
jakies dane an ten temat? Komus nie ruszyl?

> A mi wyszlo tak:
> a) 30 pln to przy takiej kwocie smieszna róznica
> b) zakup kosci z takimi timingami jest bezsensowny i lepiej to wlozyc w
> inne komponenty, lub wieksza ilosc.
Calkowita racja w a i b :) ale popatrz na nastepujacy przyklad:
DDRAM 512MB PC-400 Kingston HyperX (KHX3200A/512) CL2 - 323 PLN brutto
DDRAM 2x512MB PC-400 Kingston HyperX (KHX3200AK2/1G) CL2 - 805 PLN brutto
I juz mamy roznice 159 PLN brutto - jest wiec sie nad czym zastanawiac,
nie? A te pamieci maja timingi 2-3-2-6.

DDRAM 512MB PC-433 Kingston HyperX (KHX3500A/512) CL2.5 (2.5-3-3-7) - ta
pamiec nominalnie jest pamiecia 433. Czy to oznacza jedynie ze bedzie ona
pracowala stabilnie na 433, ale nie szybciej (a moze i wolniej, jezeli
jedna z wyzej wymienionych puscil bym na 433?
Wybaczcie te pytania ale chcialbym zrozumiec o co tu biega, zanim wydam
kase.

Generalnie chcialem kupic 2GB, i teraz zastanawiam sie co wybrac. Chce
kupic Athlona 64 3000+ Venice, i jezeli doszedl bym do wniosku ze pobawie
sie w podkrecanie, to nie chcialbym obudzic sie z reka w nocniku i
niestabilnymi pamieciami bez zadnych perspektyw...

Acha. Wszystkie ceny biore z http://www.znak.pl - wychodzi mi ze jednak sa
jednymi z najtanszych sprzedawcow. Bylem u nich w sklepie i robia dobre
wrazenie...

Pozdrawiam
Wlodzimierz Krzesniak