Re: Notebook MaxData

Autor: Dzingis HAn <dzin_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 11:44:02 MET DST

SzerszeN napisał(a):
> Dzingis HAn napisał(a):
>
> [ciach]

> tak czytam tu watki o notebookach i mam dziwne wrazenie jakby wszyscy
> zapomnieli o fujitsu-siemens, a ciekawi mnie dlaczego, mam w firmie
> kilka takich laptopow, jeden bardzo stary, dwa poltoraroczne, jeden
> kilku miesieczny, eksploatowane w roznych warunkach biurowo wyjazdowych
> i ekstremalnych polowych i nie moge o nich zlego slowa powiedziec, sa
> prawie bezawaryjne, a jedyne usterki jakie wystepowaly, nie powodowaly
> braku mozliwosci pracy na nich, nieliczac padajacych baterii, ale to z
> [...]

Siemens juz od 93roku za wszelka cene wpycha na sile sowje produkty do
instytucji budzetowych to mnie do niego komletnie zrazilo, jak ogladam
wyniki finansowe takiej firmy jak Siemens czy HP to maja wysokie
wylacznie ze wzgledu na to ze maja nabywcow wsrod instytucji publicznych
finansowanych glownie z budzetu danego panstwa
druga sprawa to nigdy nie sadzilem ze mozna polaczyc siemens+fujitsu dla
mnie to jakbys polaczyl samochod+rower, i zastrzegam ze nigdy nie mialem
  tego sprzetu ale przed zakupem acera zastanawialem sie powaznie nad
tym produktem i znowu zrazil mnie do niego Karen, bo kto sprzedaje CA
nie moze sprzedawac nic dobrego :)
Sam chetnie bym go potestowal tak ze 3 miesiace skoro tak twierdzisz z
tym ze pewnie nikt mi nie udostepni ze wzgledu na "rzeczywiste" uzywanie
takiego sprzetu, nosze nonstop otwieram i zamykam 20x na godzine, a to
juz malo ktory wytrzymuje, nie mowiac o tym ze wszystko sie brudzi-kurzy
i przestaje dzialac, napedy, wiatraki, w kazdym schodzi mi farba z
klawiatury i miejsc na nadgarstki a ostatnio nawet sloty i zasilacz, a
najlepsze jest to jak farba z pokrywy na wierzchu sie wytarla, dziwna
sprawa ale w kazdym to mam w miejschach gdzie go dotykam zeby wyjac z
torby lub podniesc ;)
duze pieniadze za mala funkconalnosc jak narazie nie znalazlem nic
interesujacego co mozna serio przenosic:(

--
---
www.sokolka.dlawas.info