Re: Notebook MaxData

Autor: SzerszeN <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 15:42:42 MET DST

Dzingis HAn napisał(a):

> Sam chetnie bym go potestowal tak ze 3 miesiace skoro tak twierdzisz z

no ja wlasnie testuje, kupilem sobie do domu, takze zobacze jak sie
bedzie sprawowal, mam nadzieje ze sie nie zawiode, ale powiem szczerze
ze kupilem tylko dlatego ze moglem go wziac na 20 rat bez jakis durnych
odsetek, wiec w razie czego niewielka strata, a kase z laptopa mam
nadzieje ze jeszcze przez jakis czas bedzie mozna odzyskac w wiekszym
stopniu niz ze zwyklego deska