Re: Notebook MaxData

Autor: SzerszeN <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 14:14:59 MET DST

Dzingis HAn napisał(a):

[ciach]
> wytrzymalosc, gwarancja, hardware, z pewnoscia odpusc Toshibe i
> niemieckie wynalazki jak i Californie

tak czytam tu watki o notebookach i mam dziwne wrazenie jakby wszyscy
zapomnieli o fujitsu-siemens, a ciekawi mnie dlaczego, mam w firmie
kilka takich laptopow, jeden bardzo stary, dwa poltoraroczne, jeden
kilku miesieczny, eksploatowane w roznych warunkach biurowo wyjazdowych
i ekstremalnych polowych i nie moge o nich zlego slowa powiedziec, sa
prawie bezawaryjne, a jedyne usterki jakie wystepowaly, nie powodowaly
braku mozliwosci pracy na nich, nieliczac padajacych baterii, ale to z
winy uzytkownika, bo niestety jak sie pracuje non stop na zasilaczu bez
rozladowania baterii to juz tak bywa