Problemy po napełnieniu kartridża

Autor: Adrian <adrianne54_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 10:28:42 MET DST

Witam!
W mojej drukarce wydruki zaczynały wyglądać fatalnie ("pocięte" listery -
pionowe paski niezadrukowane) więc napełniłem czarny kartridż. niestety po
napełnieniu to samo - zamiast czarnych literki są szare, co druga linia
niewyraźna - pusty biały pasek - a jakość wydruku najwyższa... Wygląda to
jak cykle kilkuliniowe - w miarę dobrze, gorzej, gorzej, pusto
Można wyliczyć jakiej szerokości paski zadrukowuje drukarka w jednym
przebiegu :(
To cudko to HP PSC 1210

--
Adrian