Re: Problemy po napełnieniu kartridża

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 10:36:25 MET DST

Adrian napisał(a):
> Witam!
> W mojej drukarce wydruki zaczynały wyglądać fatalnie ("pocięte" listery -
> pionowe paski niezadrukowane) więc napełniłem czarny kartridż. niestety po
> napełnieniu to samo - zamiast czarnych literki są szare, co druga linia
> niewyraźna - pusty biały pasek - a jakość wydruku najwyższa... Wygląda to
> jak cykle kilkuliniowe - w miarę dobrze, gorzej, gorzej, pusto
> Można wyliczyć jakiej szerokości paski zadrukowuje drukarka w jednym
> przebiegu :(
> To cudko to HP PSC 1210
>
> --
> [...]
Proponuję wyjąć wkłady i wsadzić na chwilę do gorącej ale nie wrzącej
wody tak ,żeby się trochę rozgrzały. W 90 % pomaga. Można jeszcze
obejrzeć koszyk na których parkują wkłady zdarza się , że obciekający
tusz tworzy fantazyjne budowle w tym pojemniku - problem często
spotykany w drukarkach serii HP 9xx , doprowadzający do wycieku tuszu na
zewnątrz ... Można takie coś wydłubać z pojemnika ...