Problemy z Leadtek 2000 XP Expert

Autor: Ingarden <lesnikUSUN_at_megapolis.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 10:42:58 MET DST

Karta z renoma, ale u mnie same problemy (choc bez watpienia nie z winy
karty).
1. W czasie uruchamiania PVR (firmowy, ChrisTV...) wyswietla komunikat "no
sound mixer present" i z dzwieku nici. Karta muzyczna w miare porzadna
(przez co troche mniej "standardowa") - Audiophile 24/96.
2. Po dlugiej walce udalo mi sie wykryc dwa sniezace kanaly w ktorych z
trudem rozpoznalem regionalna 3 i TVP2. Nie mam kablowki. Najpierw zrobilem
wlasna "antene" (zupelnie nic nie widac), pozniej podlaczylem sie do
zbiorczej (dwa mgliste kanaly).
Przy okazji - czy folie ekranujaca (czy co to jest) z kabla antenowego
nalezy podlaczac do ringu koncowki, czy izolowac?
Jesli ktos spotkal sie z podobnymi problemami to prosze o porade.

Pozdrawiam.

--
ing