Pamieci

Autor: Włodzimierz Krześniak <w_krzesniak_usun_to_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 22:04:42 MET DST

Witam

Zastanawiam sie nad wyborem pamieci do kompa ktory byc moze wreszcie kupie,
i mam kolejne dylematy.

1. Pamieci DDR pracujace w dualu - jakie jest prawdopodobienstwo problemow
gdy kupie po prostu dwie oddzielne kosci (ten sam model tego samego
producenta) zamiast zestawu Dual (ktory chyba jest tylko chwytem
marketingowym...)? Wyszlo mi ze jedna kosc Kingston HyperX 2-2-2-5 kosztuje
460 PLN, wiec za dwie zaplace 920 PLN, podczas gdy te same kosci w pudelku
Dual kosztuja 950 PLN, wiec nieco drozej... W przypadku kostek o timingach
2-3-2-6 wyszla mi znacznie wieksza roznica w cenie...

2. Jaka jest praktyczna roznica w wydajnosci pomiecy kostkami o timingach
np 3-5-5-8 a tymi HyperX 2-2-2-5.

3. Poprawcie mnie jezeli cos krece: jezeli chcialbym przetaktowac Athlona
64 Venice to chyba powinienem kupic jakies szybkie pamieci (male timingi).

Pozdrawiam
Wlodzimierz Krzesniak