Re: Poszukiwania sterowników chipsetu płyty głównej w laptopie

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 20:29:11 MET DST

Użytkownik "Piotr Kozłowski" <orlinosWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5a9f.000001d6.42adca8a@newsgate.onet.pl...
> Zainstalowałem dzisiaj najnowsze Catalysty 5.6 na laptopie - no i
> "wyłączyło" mi
> akcelerację AGP. Nie znam się na tym specjalnie, ale wygooglałem, że
> pewnie
> potrzebuję zaktualizować sterowniki do chipsetu płyty głównej.
>
> Co? Jakiego chipsetu?!
>
> OK, wynalazłem programy Sisoft Sandra i Everest.
>
> Sisoft Sandra wykazała, że mam Radeon 9100 IGP, zaś Everest mówi, że mam
> mobilnego Radeona 9700 podłączonego do mostka północnego ATI RS 300.
>
> W dalszym ciągu niewiele mi to mówi. Wedle zapewnień Everestu chipset
> [...]

ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/

a jak tutaj ci nie wejdzie to zainstaluj i z programu poszukasz innych
sterownikow
http://www.maxdata.pl/?site=product&category=app_everest_he_pl&action=showOverview

mi wystarczyly sterowniki firmowe ..mam Acer TravelMate 2304
 i na sterach firmowych chodzi spoko ...
Windows jesli XP to daj SP2 przed sterami inaczej bedzie blado ..

Pozdrawiam Ireneusz