Re: Poszukiwania sterowników chipsetu płyty głównej w laptopie

Autor: Piotr Kozłowski <orlinosWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 00:05:49 MET DST

> Użytkownik "Piotr Kozłowski" <orlinosWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:5a9f.000001d6.42adca8a@newsgate.onet.pl...

> ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/

He, he, he - dzięki, ale te stronę to znam dobrze i od niej zacząłem, ale dzięki
mimo wszystko. To po prostu kopia zapasowa oryginalnych sterowników, mam je na
Rescue CD. Złe nie są, ale już na przykład do Riddicka się nie nadają - latała
mi na nich kupa kolorowych kwadracików a frame rate sięgał 15 klatek. Nowsze
Catalysty (zmodowane, żeby się dało zainstalować) dały średnio minimum 30 - 35
klatek - więc nie grało się super komfortowo, ale wystarczająco dobrze.

> a jak tutaj ci nie wejdzie to zainstaluj i z programu poszukasz innych
> sterownikow

http://www.maxdata.pl/?site=product&category=app_everest_he_pl&action=showOverview>

Everesta też już zainstalowałem + Sisoft Sandra. Według niego producentem
chipsetu jest ATI.

> mi wystarczyly sterowniki firmowe ..mam Acer TravelMate 2304
> i na sterach firmowych chodzi spoko ...
> Windows jesli XP to daj SP2 przed sterami inaczej bedzie blado ..

O, to jest myśl. Właśnie mi się instaluje SP2.

Laptopa nie mam podłączonego do netu - z sieci korzystam z innego kompa, a
ponieważ w lapie dość regularnie przeinstalowuję Windowsy, to SP2 mi się już nie
chce doinstalowywać (specyfika formatu w tym wypadku wyklucza chyba slipstream
CD). Wirusów się tu nie boję a SP2 do niczego innego chyba się nie nadaje - ale
spróbuję, może to coś poprawi.

Na Catalysty 5.6 liczyłem bardzo, bo podobno wreszcie dużo poprawili - i Riddick
podobno lepiej chodzi :))

> Pozdrawiam Ireneusz

Też pozdrawiam, Piotr