Re: warto chlodzenie wodne?

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 18:35:26 MET DST

Użytkownik "Jaro" <jumak@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d8k3rh$igb$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Grandson" <samwieszkto@o2.pl> napisał w wiadomości

> Według mnie NAPRAWDĘ WARTO.
> Od ponad 2 lat mam zamontowany zwykły zestaw CPC http://www.cpc.pl/ z
> blokami na procesorze i chipsecie. Nic nie przecieka, nic nie nawala.
> Wymieniłem tylko pojemnik (rezerwuar) na wodę na większy (8l), po proszku
> Bryza - koszty 0zł.
> Czas montażu zestawu w komputerze - ok. 1/2 godziny. Z kompa wywaliłem
> większość wentylatorów, tak, że teraz pozostały tylko 3 - 2 w zasilaczu i
> 1
> [...]

Z całym szacunkiem dla kolegi, żaden zestaw WC bez chłodnicy, nie jest
godzien polecenia staje się typowo stacjonarny i dużo jest kombinowania przy
każdej próbie poruszenia.
Jeśli chłodzenie wodne to tylko w obiegu zamkniętym (bez zbiornika) inne
rozwiązania są chyba tylko dla pasjonatów zbiorników z wodą pod biurkiem:).
Jeśli chcesz kupić zestaw to będziesz musiał zapłacić ze 300 zł (CPC nie
brał bym pod uwagę), możesz też poszperać na allegro często tam można fajny
zestawik kupić od kogoś kto np. zamienił desktopa na laptopa za ok 100 zł
(blok na proca, pompka i chłodnica).
Przy mocnym procku chłodnica to podstawa - coś przecierz musi oddawać
ciepło, no i jeszcze jedno!!!! Chłodnica musi być miedziana lub mosiężna bo
po miesiącu zasyfisz sobie blok wodny.

Pozdrawiam
zkawa