Re: Amilo L7300 dla polaczków

Autor: SzerszeN <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 12:55:20 MET DST

panam napisał(a):

> Jako rozwiązanie problemu polecono mi kupić drugą (dużą) baterię koszt
> ok. 600zł :)))

nie gadaj nie jest tak zle, biorac pod uwage ze masz dvd dwuwarstwowe,
wyjscie svhs, 4 usb, s/pdif i 40gigowy dysk, nie jest tak zle

u mnie ta bakteria ;) trzyma jakies 1.5 h, a kupno bateri drugiej wiaze
sie jedna z tym ze masz dwie baterie co dodatkowo wydluza ci czas i masz
juz dwie w razie padu jednej

dodatkowo ten moel mozna kupic spokojnie za 3000 wiec coz za cudo kupisz
z centrino za 3600??