Re: Amilo L7300 dla polaczków

Autor: panam <panam.nospam_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 21:20:18 MET DST

Użytkownik "SzerszeN" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:d8jolu$38s$1@opal.futuro.pl...

> nie gadaj nie jest tak zle, biorac pod uwage ze masz dvd
> dwuwarstwowe,

tylko +

> wyjscie svhs, 4 usb, s/pdif i 40gigowy dysk, nie jest tak zle

wlan tylko g (wiekszosc hot spotow jest raczej b, ale tego bylem
swiadomy)

> u mnie ta bakteria ;) trzyma jakies 1.5 h, a kupno bateri drugiej
> wiaze

chyba nic na nim nie robisz! Przecież podstawową cechą komputera
przenośnego jest czas pracy bez zasilania zewnętrznego!!!
Ten, który mam obecnie jest drugim (po wymianie, "specjaliści" ze
sklepu Vobisa nic nie wiedzieli o małej pojemności baterii). Pierwszy,
który miałem też działał ~1,15h po 3 formatowaniu akku po 16godzin.

Co ciekawe, byłem w autoryzowanym serwisie FS. Opowiedziałem o
problemie. W serwisie stwierdzili, że napewno bateria jest uszkodzona.
Po moim tlumaczeniu wpadli na pomysl, ze sprawdza to w centrali (w
specyfikacji mieli czas pracy 2,5h). Po kilku godzinach zadzwonil
telefon. Gościu z serwisu stwierdził, ze mialem racje, bateria w tym
modelu ma mniejszą pojemność.

Piszac w tytule "dla polaczkow" chcialem podkreslic, ze traktuja rynek
polski jak "3 Świat" (nie obrażając 3 Świata). Mysle, ze taki numer by
nie przeszedl w Zachodniej Europie (moze sie mylę?). Ja mogę ich teraz
"pocałować w odwłok", kasiorę już mają.

> sie jedna z tym ze masz dwie baterie co dodatkowo wydluza ci czas i
> masz juz dwie w razie padu jednej

widac, ze od razu jestes prawidlowo nastawiony na pad baterii

> dodatkowo ten moel mozna kupic spokojnie za 3000 wiec coz za cudo
> kupisz z centrino za 3600??

Amilo M7405 z większą baterią, a dodatkowo z czytnikiem kart
SD/MS/MMC/MSPRO, DVD-RW, WLAN b, IEEE1394.
Czy warto dokładać 600 do dodatkowej baterii?

pzdr,
panam