Amilo L7300 dla polaczków

Autor: panam <panam.nospam_at_poczta.fm>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 23:24:41 MET DST

Witam potencjalnych nabywców notebooka firmy Fujitsu-Siemens.

Nabyłem taki model z oznaczeniem CUZ: zawierającym literki POL.
Specyfikacja wyglądała obiecująco: Celeron M, DVD+RW, WLAN itd., w
miarę atrakcyjna cena jak na te bajery. Okazuje się jednak, że nic za
darmo! Bateria w tych laptopach jest o "MNIEJSZA" niż w modelach
sprzedawanych na zachodzie przez co komputer pracuje w trybie
oszczędnym (50% mocy proca) nie dłużej niż 1,15min!!! (stare, używane
wyciągają więcej!!!)
Infolinia F-S twierdzi, że jest to jest model tylko na rynek polski a
małej baterii powinni informować sprzedawcy (w tym przypadku Vobis)
:)))
Oto cytat jak informują: "Mobilny procesor zaimplementowany w tym
modelu notebooka
powoduje, że czas pracy na bateriach jest znacznie dłuższy niż w
przypadku
tradycyjnych procesorów".
Jako rozwiązanie problemu polecono mi kupić drugą (dużą) baterię koszt
ok. 600zł :)))

Wniosek: cena notebooka+cena drugiej baterii = pentium M centrino!

pozdrawiam
wszystkich za wyjątkiem FS i V