Re: Amilo L7300 dla polaczków

Autor: Grandson <samwieszkto_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 08:58:30 MET DST

panam napisał(a):
> Witam potencjalnych nabywców notebooka firmy Fujitsu-Siemens.
>
> Nabyłem taki model z oznaczeniem CUZ: zawierającym literki POL.
> Specyfikacja wyglądała obiecująco: Celeron M, DVD+RW, WLAN itd., w
> miarę atrakcyjna cena jak na te bajery. Okazuje się jednak, że nic za
> darmo! Bateria w tych laptopach jest o "MNIEJSZA" niż w modelach
> sprzedawanych na zachodzie przez co komputer pracuje w trybie
> oszczędnym (50% mocy proca) nie dłużej niż 1,15min!!! (stare, używane
> wyciągają więcej!!!)
> Infolinia F-S twierdzi, że jest to jest model tylko na rynek polski a
> [...]
czemu nie zwrocisz?

mysle, ze nie jest to wina FS, tylko vobisu.
sam mam amilo 1425 wersja dla belgaczkow i tutaj pelnowymiarowa bateria
tez ledwie wyciaga 2 godz. ale to pewnie wina tej karty graficznej,
ktora ciagnie moc jak....
co sie tyczy procka, to w biosie amilo byl bug, ktory blokowal predkosc
procka. zostal usuniety w nowej wersji biosa.

Samwieszkto