Re: matryca w laptopie..

Autor: Marek Hobler, 'neutrinus' <marek_at_o2.bezsmiecia.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 08:53:00 MET DST

Przemek napisał(a):
> Użytkownik "michał g." <d@xx.xx> napisał w wiadomości

> Uszkodzenie dolnej lampy powoduje ze obraz jest delikatnie ciemniejszy
> (trzeba sie dobrze wpatrzec aby to zauwazyc) w dolnej czesci a nie zupelny
> jego brak , poza tym w tej toshibie jest matryca 13" a laptopy z taka
> matryca
> czesto mialy zrobione podswietlanie tylko na jednej lampie
>
> pzdr

Potwierdzam..... organoleptycznie - jest tylko jedna lampa na dole......

Juz wiem.... potrzebuje matryce ltm 13c417l z 14pinowym gniazdem.
popytalem jednego z magikow na allegro...... i zaproponowano mi
przerobienie innej matrycy na zlacze 14pinowe..... czy to jest mozliwe?
co o tym sadzicie?

pozdrawiam,
Marek Hobler, 'neutrinus'

--