Re: Padl zasilacz od laptopa

Autor: mini999 <mini999.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 00:10:54 MET DST

Piotrek <rylen@man.pl> napisał(a):

> Jeszcze jedno pytanie... Mam kilka zasilaczy ATX i tam sa tez 4 diody
> prawdopodobnie "szybkie" Czy moglbym je zastosowac? zamiast tego spalonego
> mostka?
> No bo jeszcze dzis mialbym zasilacz naprawiony.

Nie gwarantuję - zasilacze impuslowy - nie są identycznej konstrukcji
- konstrukcja ATX nie przekłada się na mniejszej mocy zasilacze do laptopa
(inne rozwiązania układowe)- ale jeżeli potrafisz to ryzykujesz sam!

Na wejściu zasilaczy impulsowych znajduje się często zwykły prostownik
sieciowy - oby Cie to nie zmyliło - bo szybkie prostowniki są na wyjściu !

Wolna wola i Twoje ryzyko !