Re: Padl zasilacz od laptopa

Autor: Piotrek <rylen_at_man.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 00:39:21 MET DST

Użytkownik " mini999" <mini999.SKASUJ@gazeta.pl> > Piotrek <rylen@man.pl>
napisał(a):

> Nie gwarantuję - zasilacze impuslowy - nie są identycznej konstrukcji
> - konstrukcja ATX nie przekłada się na mniejszej mocy zasilacze do laptopa
> (inne rozwiązania układowe)- ale jeżeli potrafisz to ryzykujesz sam!
>
> Na wejściu zasilaczy impulsowych znajduje się często zwykły prostownik
> sieciowy - oby Cie to nie zmyliło - bo szybkie prostowniki są na wyjściu !
>
> Wolna wola i Twoje ryzyko !

Wlaczylem na minutke i chodzi ! jest 19V na wyjsciu. Teraz moge spokojnie
isc spac, a jutro do sklepu po wlasciwy mostek!( orginalny mostek byl
"przyklejony w celu odprowadzenia ciepla , a diody pojedyncze nie maja
wiec nie moge ich zostawic!)
Czyli czasami warto zaryzykowac aby spac spokojnie...
rylen@man.pl