Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 13 Jun 2005 - 00:06:52 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1q68tkt7a1ysd$.1canojkgz1hfd$.dlg@40tude.net...

> Chyba nie nadepnąłem za mocno na odcisk? ;P

nie, tylko ze napisales ze robie cos Twoim zdaniem zle, a nie napisales jak
nalezaloby zrobic to wg Ciebie poprawnie

> Polecam Total Commandera z jego opcją "Synchronizacja
> katalogów"-"Porównaj"-"wg zawartości".

hmm, tak tez robie zawsze po zrzuceniu zawartosci plytki na hdd, czy moze
masz na mysli ze w lewym oknie mam ustawic plyte w napedzie, a w prawym to
samo na hdd i porowanc??

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".