Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 15:13:18 MET DST

Vulcan w wiadomości <news:d816ru$1em$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> sposob weryfikacji zupelnie wystarcza, ale chetnie poczytam w jaki sposob ty
> weryfikujesz plyty. Oczywiscie mam na mysli zwykly domowy sposob, bo nie

Chyba nie nadepnąłem za mocno na odcisk? ;P

Polecam Total Commandera z jego opcją "Synchronizacja
katalogów"-"Porównaj"-"wg zawartości". W przypadku nagrywania z obrazów
można korzystać z jakiś emulatorów dvd, nie daje to wówczas 100% pewności,
ale zawsze to lepsze niż nic...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel