Re: pendrive/odtwarzacz mp3

Autor: |Pio| <piowa_at_nohost.nodomain>
Data: Sun 12 Jun 2005 - 22:24:16 MET DST

> (uwaga, jest to porównanie nieco wcześniejszych modeli niż te obecnie na
> rynku, ale rozwiewa parę mitów na temat Creative'a)

a mozna jakies male streszczenie? szczegolnie nt tych mitow?
planuje kupic jakiegos playerka - i mam dokladnie takie same wymagania
jak czlowiek, ktory pisal ten tekst... + zadnych kabli - wiec myslalem
wlasnie o MuVo Tx Fm 512... ale skoro jakies "George" sa tansze, i
ladniej graja...
mozesz zaproponowac jakis odpowiednik tego Georga - najlepiej na allegro?

no i jak jest z jakoscia wykonania/wytrzymaloscia? jak juz kupie -
chcialbym, zeby mi ten plejerek pare lat posluzyl...