Re: Jaki LCD kupic do 2000zl?

Autor: Darek <darekkkk_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 09:15:50 MET DST

Użytkownik "dżej-dżej" <no.mail@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:d8btdo$4jc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Polecam raczej 19" - komfort pracy jest dużó większy !
>
> Polecam monitory firm japońskich oraz z USA oraz Philips, Miro
> Odradzam zakup tandety - Samsung, Belinea, LG, Medion, Hansol, Qytek,
Benq,
> itp.

Buhahahahaha. Tandety. Znasz sie na tym jak ja na budowie rakiet kosmicznych
i jeszcze rad udzielasz. To jak wytlumaczysz fakt, ze Samsung jest jednym z
najwiekszych producentow matryc i wiekszosc firm ma je w swoich monitorach?
Benq tez nie jest taka tandeta, ale juz na pewno nie Samsung, ktory zbiera
wiele nagrod w serwisach sprzetowych (chocby 710T).

Darek