Re: Jaki LCD kupic do 2000zl?

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 14:16:28 MET DST

>Buhahahahaha. Tandety. Znasz sie na tym jak ja na budowie rakiet kosmicznych
>i jeszcze rad udzielasz. To jak wytlumaczysz fakt, ze Samsung jest jednym z
>najwiekszych producentow matryc i wiekszosc firm ma je w swoich monitorach?
>Benq tez nie jest taka tandeta, ale juz na pewno nie Samsung, ktory zbiera
>wiele nagrod w serwisach sprzetowych (chocby 710T)

Zacytuję jeszcze raz co napisałem w innym wątku:

Nie nalezy wiązać faktu że monitory i wyświetlacze są produkowane
przez ten sam koncern, pod tą samą marką. To są zupełnie inne zakłady,
często mające nawet odrębną osobowość prawną, a zawsze mające inne
fabryki, innych naukowców, konstuktorów, budżet itp...

To że Samsung produkuje wiele znakomitych matryc nie oznacza że inna
fabryka tego koncernu prodkuje znakomite monitory. Co więcej martyce
Samsunga są w wielu naprawdę wysokiej klasy monitorach, ale żaden z
nich nie jest Samsungiem. To samo dotyczy również innych producentów.

Martyca nie czyni monitora. Trzeba wielu czynników żeby w oparciu o
dobrą martycę skonstruować dobry monitor. Znacznie częściej spotyka
się gnioty istniejące na rynku wyłącznie dzieki sprytnemu
marketingowi.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff