Re: Jaki LCD kupic do 2000zl?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 13:21:51 MET DST

> Witam i pozdrawiam grupe.
>
> Aktualnie uzytkuje Samsunga 765mb 17" crt i chcialbym sie przesiasc na
> LCD, jeszcze nie wiem co wybrac czy 17 czy 19" i licze tutaj na wasza
> pomoc.

Polecam raczej 19" - komfort pracy jest dużó większy !

Polecam monitory firm japońskich oraz z USA oraz Philips, Miro
Odradzam zakup tandety - Samsung, Belinea, LG, Medion, Hansol, Qytek, Benq,
itp.

Polecam lektrue - www.mva.pl i www.prad.de

--
Pozdrawiam, Dżej-dżej (J. Jarocki)
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?