Re: Hp 845c

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 09:26:10 MET DST

Sławek napisał(a):
> Witam
> Od kilku lat używam zamienników do hp845c bo tańsze.Średnio wytrzymują 6
> napełnień.Niedawno kupiłem taki jeden bo stary już się zuzył kompletnie.Po 2
> miesiącach padł.2 razy tylko go uzupełniałem.Ale padł dziwnie.Po prostu
> włączyłem kompa, drukuj i dioda zamrugała i finito.Czy to drukarka ma taki
> wpływ czy jakość zamiennika 55zł.?Czyszczenie ręczne nic nie daje.W innej
> drukarce też nie chodzi.

Nie zapomnij, że te głowice są produkowane z myślą o tym, że wyplują
tylko swoją zawartość i trafią do kosza. Ich żywotność jest różna - ale
zawsze bardzo ograniczona. Po prostu tym razem trafił ci się trochę
gorszy egzemplarz...

> A tak z innej beczki co opłaca sie kupić jeśli dość dużo sie drukuje na
> czarno a jakosć nie jest najważneijsza tylko cena tuszu/kartridzy?Hp,
> lexmark, canon, epson?Jak marka w eksploatowaniu wychodzi najtaniej?

A czemu się upierasz przy drukarce atramentowej? Jak na mój gust to jest
w Twoim przypadku najgłupsze rozwiązanie.

Skoro i tak drukujesz na czarno, to kup sobie używany laser - za jakieś
200zł masz na przykład HP 4 - wielka i brzydka, ale podobno nie do
zajechania. Znajomy ma i dosypuje toner z butelki, więc eksploatacja
prawie darmowa (w porównaniu z plujką)...

--
Yakhub