Hp 845c

Autor: Sławek <karslawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 23:10:52 MET DST

Witam
Od kilku lat używam zamienników do hp845c bo tańsze.Średnio wytrzymują 6
napełnień.Niedawno kupiłem taki jeden bo stary już się zuzył kompletnie.Po 2
miesiącach padł.2 razy tylko go uzupełniałem.Ale padł dziwnie.Po prostu
włączyłem kompa, drukuj i dioda zamrugała i finito.Czy to drukarka ma taki
wpływ czy jakość zamiennika 55zł.?Czyszczenie ręczne nic nie daje.W innej
drukarce też nie chodzi.

A tak z innej beczki co opłaca sie kupić jeśli dość dużo sie drukuje na
czarno a jakosć nie jest najważneijsza tylko cena tuszu/kartridzy?Hp,
lexmark, canon, epson?Jak marka w eksploatowaniu wychodzi najtaniej?Nie
pytam o konkretny model a firmę, bo zasada wymiany tuszu/kartridży jest
zazwyczaj taka sama w jednej firmie.

--
Smile:)