Re: Laptop do sklejania ;)

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 09:05:02 MET DST

> Mam ja pękające laptopy i zastanawiam się czy je kleić (supergludem?),
> czy może próbować serwisować (nadmienie może że nie są już na gwarancji,
> więc w grę wchodzi tylko usługa płatna).

W ubieglym roku oglaszal sie jeden sprzedawca na Allegro ktory kleil
laptopy. Zawodowo zajmowal sie klejeniem elementow samochodowych (spojlery,
atrapy,itp.). Pokazywal na fotkach elementy klejone przez siebie - byly
calkiem oki. Dodatkowo nawet mogl polakierowac laptopa (oczywiscie jezeli
ten oryginalnie byl pokryty lakierem, np. srebrnym) zeby nie bylo widac
miejsca klejenia. Nazywa sie to "spawanie plastikow"

Pozdrrr... Reksio