Re: drukarka wyczynowa?

Autor: taki <konradpc_at_op.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 18:10:30 MET DST

"lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> wrote in message
news:d894au$3jb$1@theone.laczpol.net.pl...
> taki wrote:

> Na Twoim miejscu "wybrałbym się" raczej na Allegro.pl, dział Drukarki
> laserowe ew. do jedenj z firm oferujacych taki sprzęt zza zachodniej
> granicy o ile masz jakąś w pobliżu..

Zdaje sobie sprawe z tego, ze drukarki atramentowe nie sa przeznaczone
do takiego przerobu. Powod dla ktorego nie kupilem jeszcze laserowki
jest taki, ze kompletnie nie mam zielonego pojecia jaka wybrac, troche
odstraszaja mnie koszta w przypadku niektorych modeli. Mialem kiedys
Brother HL1030 (albo 50.... nie pamietam) i nie dosc, ze wolno
drukowala to jeszcze ladowac ja trzeba bylo co 2 tys stron.

Moze zatem kupno uzywanej, sprawdzonej laserowki jak sugerujecie
jest najlepszym posunieciem. Zatem jaki model wybrac i czym sie
sugerowac? Jestem naprawde zielony w kwestii druku laserem.
Mieszkam teraz w UK wiec jak wspomniales, ze mozna kupic za
granica taniej to chyba powinienem miec spory wybor. Zreszta widzialem
juz sklep w ktorym stalo mnostwo uzywanych laserow po 15 - 30 funtow....
jednak co z tego skoro ich nazwy i modele niewiele mi mowia :/
Skoro mam mozliwosc obejrzenia drukarki przed zakupem to na co
powinienem zwrocic uwage ? Wielkosc cartridge'a ? Poza ogolnym stanem
technicznym widocznym na 1szy rzut oka? Prosze o rady ponownie :)

Z gory dziekuje !