Re: drukarka wyczynowa?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 11:30:22 MET DST

taki wrote:

> Mieszkam teraz w UK wiec jak wspomniales, ze mozna kupic za
> granica taniej to chyba powinienem miec spory wybor.

Nie wiem jak wygląda sprawa z tamtejszymi "fachowcami" od sprzetu - ale
niewykluczone że masz jedyną i niepowtarzalną szansę zakupu lasera z
"niekombinowanym"/"przekręcanym" licznikiem wydruków, co w Polsce jest
raczej mrzonką ;-)

  Zreszta widzialem
> juz sklep w ktorym stalo mnostwo uzywanych laserow po 15 - 30 funtow....
> jednak co z tego skoro ich nazwy i modele niewiele mi mowia :/

Polecam poczytać co nieco archiwum grupy - było juz troszeczkę watków w
temacie uzywanych modeli laserów HP. Hint - dobre to te modele z
/dużymi/ tonerami (a więć "pełne" modele np. HP 4, HP 5 a /nie/ np. HP
5L, HP 4L ew. również mniej wydajne w "przerobie" HP 5P/6P), oczywiście
jak najwięcej pamięci (szczeglnie że potrafi być czasem na "zachodzie"
droga kupowana oddzielnie - nie wiem jak w UK) i postscript jak
drukujesz z np. PDF'ów. BTW - jeśli chcesz podłączać wspomnany sprzęt do
np. notebooka nie posiadajacego portu LPT to całkiem dobrym sposobem na
obejście tego problemu może być.. serwer wydruku zamontowany w drukarce
(komunikacja idzie wtedy po zwykłym kablu sieciowym)..

Powodzonka w zakupach