Problem z GA-7N400S-L +Sata

Autor: wiciu <wiciuu_at_op.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 01:05:52 MET DST

Witam.
Moja konfiguracja:
Plyta Gigabyte GA-7N400S-L +Sata
Procek Athlon XP 2200
Grafa: GeCube R9550XT(podkrecona 450/600)
Pamieci Kingmax 2x256 (Dual)
Zasilacz: Hyper 350 W

Sporo czasu uzytkowalem plyte glowna oparta na SDRAM. Nie mialem zadnego
problemu z zawiechami komputera. Po zmianie na platforme nforce2 z
pamieciami Kingmax, zaobserwowalem zawieszanie sie komputera w momencie
odpalania wymagajacych gier np HL2 i FarCry. Po prostu po jakims czasie
nastepuje zamrozenie obrazu i dzwieku. Komputer nie reaguje.
Temperatura charakterystyczna dla tego producenta, na poziomie 60 st C w
stresie. Wentylator Arctic Cooling z automatyczna regulacja obrotow. Nie
udalo mi sie go zmusic grzaniem sie proca do maksymalnej ilosci obrotow.
Zrezygnowalem z podkrecania karty graficznej. Efekt taki sam. Po jakims
czasi nastepuje zwis.
Zasilacz moze nie jest z gornej polki, ale nie mozna powiedziec aby byle
byle jaki. Solidny, trzymajacy napiecia. Jak sie zabrac z aten problem.?
Usilowalem meczyc komputer stres testami (podejrzewalem ze to moze jednak
wysoka temperatura na procku podowuje zwisy) i nie udalo mi sie zawiesic
komputera. Czyzby grafika ?
Jakie macie pomysly ? Moze zalozyc radiatory na pamieci na grafie ?
Moze jakis podzespol jest walniety ?
Dodam ze kiedy odpale starsza gre - Counter Strike 1.6 nie mam zwisow !
Pomocy !

--
wiciu