Re: Laptopy poleasingowe - plusy i minusy

Autor: Virus_7 <rot13.ivehf_7_at_b2.cy>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 21:32:54 MET DST

  artur napisał(a):
> Swoja droga to zastanawiam sie skad tego poleasingowego sprzetu jest az
> tyle... Z tego co wiem, to leasingobiorca po zakonczeniu umowy leasingu moze
> za nieduza kwote odkupic leasingowany do tej pory komputer na wlasnosc. Nie
> wiem jak jest w duzych firmach, ale w malych to pewnie wlascicielowi bardziej
> sie oplaca odkupic takiego laptopa i uzywac do celow prywatnych.

Firma leasingowa albo firma, która wzięła sprzęt w leasing upada. Wtedy
firma leasingowa zabiera sprzęti i żeby mieć pieniądze sprzedaje po
niższych cenach. Chyba. :)

A ty gdzie widziałeś takie urządzonka? Na Alledrogo?

--
  __   ___  * Pozdrawiam *  ____
  \ \ / (_)_ _ _  _ ___    |__  |   rot13.ivehf_7@gyra.cy