Re: Czy LiteOn SOHW-1673S to dobry wybór ?

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 11:57:42 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:qwbupbj2avrl.1g4cros5cd642.dlg@40tude.net...

> Bardzo naiwny test. A jeśli do tego płyta na VIA, to do tego jeszcze test
> lamerski ;)

Mam akurat nforce'a wiec chyba mi sie tym razem jeszcze uda;))). btw. nie
mam danych o znaczeniu strategicznym, aczkolwiek cenie je sobie i nigdy nie
zdazylo mi sie zeby jakas plyta nie dzialala. Dla mnie osobiscie powyzszy
sposob weryfikacji zupelnie wystarcza, ale chetnie poczytam w jaki sposob ty
weryfikujesz plyty. Oczywiscie mam na mysli zwykly domowy sposob, bo nie
zamierzam instalowac kilku programow, zeby kazdym sprawdzac poziom
poszczegolnych beldow, a ze bledy sa to widomo, wazne aby bylo ich tyle zeby
dane dalo sie bezproblemowo w razie czego odczytac.

> Na "sławetnych" m-b VIA z felernym kontrolerem IDE na niektórych
> konfiguracjach sprzętowych nagrywarki nagrywały płyty, które dawały się
> skopiować, ale porównanie binarne zawartości płyty z "wzorcem" ukazywało
np.
> 1 bajt różnicy... Taakie tam nic ważnego, czasem tylko 1 bajt, prawie nic
;P

Pod katem wielkosci danej partii nagranych danych tez plyte sprawdzam,
aczkolwiek podam ci ciekawy (IMHO) przyklad:

Moj kolega pracuje w banku i m. in. upgrade'uje bankomaty. Sytuacja ktora
teraz opisze zdarzyla sie ok. roku 2000 wiec juz szmat czasu temu, ale
jednak. Ja zazwyczaj kolega zrobil dyskietke do upgradu bankomatu i wybral
sie w teren (bankomaty jakby ktos nie wiedzial to zwykle terminale PC
przystosowane do poboru gotowki - wowczas byly to 386) Tak wiec zrobil
dyskietke z upgrade'm bankomatu i wybral sie w trase i juz pierwszy bankomat
po upgrade'ie sie nie podniosl, za 10 minut dostaje telefon z centrali
nadzoru bankomatow ze juz ponad 10 minut bankomat nie dziala w sieci. wiec
on mowi ze zrobil to co zwykle, a pan z centrali zapytal czy moze im kompy
zmieniali w banku?? a kumpel ze tak. Wiec pan mu powiedzial zeby poszedl raz
jeszcze do banku i zrobil ta dyskietke do upgrade'u na jakims starym kompie,
bo nowe kompy mimo iz tworza niby dokladnie taka sama dyskietke jak te stare
to nie chce bankomaty sie podnosic po upgradzie. Po porowaniu kazdego pliku
okazalo sie ze sa dokladnie takie same i zadnego pliku nie brakuje a jednak
nie dzialalo;]]

Tak wiec ryzyko zawsze jest;] a nie poniesie go tylko ten co nie nagrywa
ply, mi jak dotychczas wszytko dzial wiec jest OK

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".