Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 14:11:36 MET DST

"KaNo" <fluor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:d85qpm$rq9$1@inews.gazeta.pl...

> Kliknij lewym klawiszem na ikonie baterii w taskbarze. Z menu wybierz
Improve
> Battery Health. Tam beda opcje Start charging when below: oraz Stop
charging
> at: Jest takze przycisk Recondition Battery Now.

Mam tylko schematy, wlaczanie oszczedzania dla grafiki, Maximiser i Health.
Pewnie w wersji T jest lepszy soft do baterii, bo u znajomej w T40 troceh
ladniej ten pasek naladowania wyglada, aczkolwiek myslalem, ze to jedyna
roznica. Probowalem nawet kiedys instalowac oprogramowanie od T, ale razem z
nim sa sterowniki do Power Management, wiec skoncyzlo sie na BSODach ;)

Ale oczywiscie dziekuje za opis, moze ktos go kiedys wygoogla i mu sie
przyda :) (IBM bateria trwalosc ThinkPad rozladowanie)

--
| Pozdrawiam,   | Asus P4C-800 Dlx, P4 3GHz 1024/800,  2GB DDR400 Kingston |
| Zbyszek          | CNPS7000-AlCu, Abit Gf4Ti-4200 ZM-80, Barracuda 80 160
160 |
| Liteon LDW451S, MS IE 4.0, MS Natural Elite, SM959NF, SB Live!, HPC 360W |
| Diva ISDN, HPLJ 4000, Siemens ID Sensor, Philips Webcam, APC 800VA |