Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 06:05:11 MET DST

Zbyszek <zetzzet@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A jak wlaczyc ten cykl rozladowania? Nie moge nigdzie w opcjach znalezc,
> chyba ze to nie w Maximizerze tylko gdzies indziej.

Kliknij lewym klawiszem na ikonie baterii w taskbarze. Z menu wybierz Improve
Battery Health. Tam beda opcje Start charging when below: oraz Stop charging
at: Jest takze przycisk Recondition Battery Now.

> dobrowolnie
>
> Wyglada na to, ze ja przeplacilem z 5-10% ;)

Nic straconego dopoki masz te programy :)

> Mam R40 ... niestety tytan byl poza moim zasiegiem, ale z jednym sie nie
> zgodze - klawiatura sie nie umywa do mojego ergonomicznego Microsofta przy
> desktopie ;)

Nie mialem na mysli ergonomicznego ulozenia klawiszy ale ich skok, pewnosc i
wyczucie kazdego wcisniecia oraz cisze. Dla mnie te zalety sa najwazniejsze.
Pozdrowienia.