Re: Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 09:26:05 MET DST

> Myślę, że poruszyłeś ważny problem, czasem rozmieszczenie portów
> w niektórych notkach przyprawia mnie o wymioty.

Hi hi, ja to zauważyłem jak do kupiłem myuszkę Logitecha Nootebook ze
zwijanym, bardzo krótkim kablem. Kabel jest tak krótki, że jak notebook ma
porty USB tylko z lewej a jesteś praworęczny muszki nie uzyjesz ;-) Na
szczęście i IBM i Toshiba miały conajmniej jeden port USB z tyłu...

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]