Ktory laptop wybrac IBM, Toshiba czy HP ?

Autor: artur <artur321_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 09:31:56 MET DST

Pytanie jak w temacie. Interesuje mnie przedzial cenowy w granicach 3 tys
zl. W gre wchodzi wiec IBM R50e, Toshiba S L10 i ktorys z HP (nx6110 bądź
nx9020). Nie zalezy mi na rakiecie, tylko na przyzwoitej maszynie do
pisania, ktora od czasu do czasu bedzie wykorzystywana do ogladania filmow
czy sciagniecia czegos z www.

Wedlug mego rozeznania z forow internetowych jest tak:

IBM w serjii R ma dodkonala jedynie klawiature i obudowe. Najwiecej
negatywnych opinii dotyczylo slabych parametrów i mnóstwa niepotrzebnych
programikow, ktoe zamulają pracę kompa.

Toshiba jest OK, ale niektore osoby mialy problemy z matryca (kat widzenia
byl bardzo slaby).

O HP nie slyszalem jednoznacznie negatywnych opinii. Moze ktorys z
forumowiczow ma ten sprzet i moglby sie podzielic spostrzezeniami. Czym tak
naprawde rozni sie nx6110 od nx9020? Wizualnie sa inne, ale czy oprocz tego
roznia sie jakoscia wykonania?

A moze... nie warto sie spieszyc z kupnem laptopa. Obserwujac rynek
amerycki, gdzie ilosc sprzedanych laptopow przekroczyla liczbe sprzedanych
stacjonarnych, moze w najblizszym czasie ceny drgnął w posadach i moze za
pol roku kupie za pół ceny cos co dzis kosztuj 6 tys, hmm?