Re: Aktualizacja biosu

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 02:44:18 MET DST

Wstaw wodę na herbatę wrote:

> Zaczęło mi się dziać coś z kompem. Nie wiem jaki jest powód. Otóż: przy
> włączeniu kompa system raz widzi raz nie widzi mi cd-romu, a dokładnie
> nagrywarki lite-on'a. W biosie czasami też go nie widać. Nie wiem jaki jest
> tego powód. płyta główna ma date produkcji: 09/17/2002. Czy aktualizacja
> biosu jest konieczna? Co może być powodem? Na stronie solteka nie widziałem
> aktualizacji do swojej płyty. Po aktualizację wszedłem za pomoca programu
> aida32.

/Nie/ ruszaj BIOS'ów żeby całkowicie nie "dobić" płyty/grafiki póki
lepiej nie rozeznasz się w sytuacji. Jesli problemy sa tylko z tym
LiteOn'em, to na początek sprawdź go na innym kompie np. u kolegi.
BTW - to całkiem "świeża" płyta i aktualizacja BIOS'u na 99% nic nie da,
chyba że ma jakieś ewidentne "bug'i" albo po prostu chcesz zrobić to
"dla sportu"..

Pozdrawiam