iiyama LS704UT Vision Master 1403

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 02:54:42 MET DST

Witam

Zwracam się z prośbą o pomoc do użytkowników owego monitora lub tez tych
grupowiczów którzy znają temat (a nie wątpie, ze tacy tu są).
Tak więc jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o kalibracje monitora
(tak to się chyba nazywa) a chciałbym aby skoro go mam był jak najlepiej
ustawiony. Wiadomo, że ustawienia fabryczne to na pewno nie jest to co
ten monitor może pokazać (to jak z dziewicą - trzeba ją sobie wychować i
wyregulować:)) Zwłaszcza zastanowiło mnie pojęcie moira. Co to jest?:) A
podobno w moim monitorze to występuje. Nie wiem czy dobrze się domyślam
ale chodzi pewnie o jakieś cienie czy coś. Dodatkowo dziwne dla mnie
jest że o ile w trybie windows czarny jest czarny o tyle jak mi sie
ładuje komp i czyta bios to ten czarny to juz czarnym nie jest:) Jakieś
to takie zgniłozielone:) W sumie to wcześniej siedziałem na takim padle,
że ten monitor i tak mnie zachwyca ale skoro można z niego wyciągnąć
więcej to bym chciał to wyciągnąć (ta ludzka pazerność) Dlatego byłby
wdzięczny gdby kolejny raz ktoś mi wytłumaczył jak wycisnąć z tego
monitora jak najwięcej. Może jakieś linki z opisem na necie.
Nawiasem mówiąc to bym zginął bez tej grupy chyba:) Przy okazji dzięki
za doradzenie zalmana pasywnego na radka 9200. Nie wiem jak to się stało
ale on lepiej chłodzi niż wentyl co na nim był:) A się nie kręci:D

pozdrawiam
Sławek