Aktualizacja biosu

Autor: Wstaw wodę na herbatę <kubaa_at_fredry.net>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 00:33:57 MET DST

Witam.
Mam płytę główną "soltek SL-75DRV5"

Zaczęło mi się dziać coś z kompem. Nie wiem jaki jest powód. Otóż: przy
włączeniu kompa system raz widzi raz nie widzi mi cd-romu, a dokładnie
nagrywarki lite-on'a. W biosie czasami też go nie widać. Nie wiem jaki jest
tego powód. płyta główna ma date produkcji: 09/17/2002. Czy aktualizacja
biosu jest konieczna? Co może być powodem? Na stronie solteka nie widziałem
aktualizacji do swojej płyty. Po aktualizację wszedłem za pomoca programu
aida32.