Re: Którą drukarkę do 250 zł wybrać?

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:29:30 MET DST

to wytłumacz mi opinie posiadaczy Epsonów (np. model 1520) którzy odpalają
te drukarki raz na pół roku bez potrzeby czyszczenia głowicy...
Moim skromnym zdaniem legenda wokół zasychania tuszy Epson pojawiła się
wieki temu przy bardzo starych technologicznie modelach drukarek. Obecne
modele są właściwie wolne od kwestii wysychania głowicy.. właściwe gdyż
trzeba stosować się do tego co piszą producenci w instrukcji.....

Z tego co jednak widze maksymalnie 5% kupujących drukarki czyta instrukcje
od deski do deski... a skutki są potem widoczne.... na tej drupie
dyskusyjnej (opinie osób które gdiześ coś kiedyś słyszały, ale nigdy nie
używały Epsona).
Jak to jest jest profesionalni graficy, studia DTP czy nawet fotografowie
(Ci najlepsi( drukują swoje prace na Epsonach....? hmmmm? są głupi czy mają
za dużo kasy i lubią ją rozrzutnie wydawać ?

Jeśli powołujesz się na drukarki Epsona to wskaż konkretnie model. Wydaje mi
się że gdyby z Epsonami były tak kosmiczne problemy to ja bym ich nie
sprzedawał w sklepie, a Epson zamknął by biuro bo nie byłoby sprzedaży...