Re: sklep komputerowy

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:28:33 MET DST

Bombadil napisał(a):
> Prosze o opinie na temat wroclawskiego sklepu internetowego www.arest.pl

NTG, więc w ujęciu sprzetowym powiem o tym sklepie.
Kupowałem tam kiedyś dla kolegi AXP1700+ i sprzedawca wypisał już kartę
gwarancyjną, potem przyniósł procesor.
Zauważyłem ukruszenie jednego rogu rdzenia i nie wzięlismy go, to
sprzedawca był zły że musi nową kartę wypisywać do kolejnego.
Innym razem kolega kupił nagrywarkę i po nagraniu żadna płyta nie
chciała się odtwarzać, ani na niej ani w innych napędach.
Oddał do serwisu i dostał z połamanym panelem przednim, więc musiał
drugi raz reklamować.
Jeszcze innym razem szedłem Oławską i widziałem dostawę drukarek.
Ta leżąca najwyzej na wózku spadła na ulicę. Zamiast odłożyć ją do
sprawdzenia poszła z resztą na magazyn.
Kolejna kpina to trzymanie pamięci RAM na regale pokrytym sztuczną
okleiną i spiętych gumką recepturką - nie sądzę żeby spodobała im się
elektrostatyka.
Było by jeszcze co napisać, w każdym razie ja tam kupowałem tylko raz i
nie zamierzam tego zmieniać, choć ceny często są atarkcyjne.

--
majstermod