Re: Którą drukarkę do 250 zł wybrać?

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 23:20:20 MET DST

osobne pojemniki to zalete według mnie
cała konkurencja Epsona ma osobne tusze, ale dopiero w droższych modelach...
Epson ma to już w klasie średniej drukarek
jakośc wydruku Durabrite to klasa foto... ale przy użyciu papieru foto, a
nie zwykłego kserograficznego.... Ferrari tez po bruku kiepsko jechać będzie
:)

pokaż mi drukarkę która w trybie ekonomicznym drukuje dobrze tekst.??..
wiele miałem w rękach i żadna nie jest w stanie. Tryb ekonomiczny jest
potrzebny producentom żeby pokazać jak szybko drukarka może drukować przy
słabej jakości druku