Re: Którą drukarkę do 250 zł wybrać?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 00:52:55 MET DST

Czajson wrote:

> Najśmieszniejsze jest to, że kupuje się drukarkę Epsona, bo ma
> atrakcyjną cenę...... a w domu zdziwienie - brak czarnego tuszu. Mawet
> pustego pojemnika nie ma. Wtedy cena przestaje być atrakcyjna. Dodać
> do tego nienajlepszą jakość, gdzie te zalety?

A więc tak - każda drukarka Epsona ma komplet tuszu, tusze są pełne.
Drukarka może zużyć około 10% tuszu na początku na zalanie głowic -
stąd minimalnie nizsza wydajnośc na pierwszych pojemnikach. Jeżeli
chodzi o jakość, w przypadku wszystkich drukarek Epsona, jakość wydruku
tekstu nie powala, tryb ekonomiczny tez jest do kitu. Natomiast zdjecia
w przypadku czy C45, a szczegolnie serii Photo są świetne. I to jest
fakt, są świetne. Seria C6x/C8x niestety odstaje od tej reguły, ale nie
oznacza to, że nie warto ich kupowac. W połączeniu z obecną promocja
Epsona, to dobre produkty. Irytuje mnie jedynie to na co Epson w
reklamach kładzie nacisk - oddzielne pojemniki (dla mnie to jest wada
tych drukarek) czy tusz Durabrite (jest drogi i jakośc wydruków w Cxx z
jego użyciem jest słaba).

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl