Problem z abitem bx133

Autor: horhe <blabla_at_127.0.0.1>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 17:29:31 MET DST

                Cześć wszystkim,
Trafiła mi się taka płyta abita, oczywiscie standardowo elektrolity byly
do wymiany(więc wymieniłem), ale płyta dziwnie się zachowuje. Objawia
się to tak, że jezeli włoże celka 333 do wszystko śmiga idealnie. Płyta
wyglada na stabilną, natomiast jeżeli włoże już nowszego celka 633 lub
800 to natychmiast po włączeniu piszczy buzzer. Są to dzwięki wskazujące
na przegrzanie procka(jest radiator), oraz płyta jest na tyle
niestabiln, że podczas wchodzenia do BIOSu wiesza się z niebieskim tłem
w roli glównej ;)
Może ktoś podrzucić jakąś dobrą radę za co wząźć się w tej płycie?!

pozdrowienia

--
etykieta zastępcza