radeon, CS:S, wywala sie, wina sterownikow?

Autor: lukes <razorjack_at_hihi.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 17:38:08 MET DST

 Witam,

Wczoraj znow zainstalowalem CS:S, tym razem gram na pozyczonej od kumpla karcie:
gigabyte radeon 9600 pro ultra (taktowany jak XT - 500/600)

u niego wszystko dzialalo dobrze, u mnie wczesniej tez (mam radeona9200, dzis wieczorem chyba go
sprawdze)
po zmianie karty zainstalowalem najnowsze stery - catalyst 5.5 - byly problemy (opisze nizej)
zainstalowalem ATI Optimized Drivers 1.5.5 (bazujace na catalystach 5.5, kumpel je polecil-ponoc na
nich nie mial problemow) - ale ja wciaz je mam.

1. przy ustawieniach tekstur na 'high', czesc z nich sie wali i przestawia we wzorek 'szachownica'
(wiec gram na 'medium')

2. raz na 5-10 min, powrot do windowsa sie dzieje i komunikat od VPU Recovery
'akcelerator nie odpowiadal, zostal zrestartowany....' - czasem po tym da sie wrocic do gry, czasem
juz tylko reset zostaje, przy wylaczonym VPU Recovery, tylko reset zostaje.

grac sie w ten sposob nie da :-(

na roznych forach napisali ze wszystkie drivery powyzej catalystow 5.2 maja podobne problemy
i ze warto grac na wczesniejszych.

czy ktos ma/mial podobne problemy?
moze im jakos zaradzil?

(reszta konfiguracji: athlon2200, asus K7N-600X, 512 ramu, winXP+sp1)

--
pozdrowka
lukes