Re: Obroty i temperatura

Autor: Jurak <jurak8_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 17:26:41 MET DST

> A czy to się dzieje przy automatycznej (Automatic Fan Speed włączone) czy
> przy ręcznej regulacji ?

przy recznej to jest! Automatycznej nigdy nie wlaczam! Co ona wogole daje?

> Podejrzewam że te czujniki nie są obecne w tej płycie i pewnie lepiej
> wogóle wyłączyć te temperatury w konfiguracji SpeedFana.

No bardzo mozliwe, tylko w dokumentacji, wszystkie 3 wejscia 3 pinowe,
opisane sa od gory
sensor
+12V
GND

I teraz nie wiem! Pokombinuje jeszcze, sprobuje zamienic wtyczki i sprawdzic
czy na innym wejsciu wentylator dolozony jako ostatni dobrze dziala!

Pozdrawiam!