Re: Obroty i temperatura

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 16:39:17 MET DST

Użytkownik "Jurak" <jurak8@vp.pl> napisał w wiadomości
news:d8404e$q5i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> speedfanie obnizam obroty dla CPU (speed2), to spadaja rowniez obroty na
> tym PSFAN! Opcja speed1 obniza mi obroty dla tego pod HDD, czyli dla
> SFANa!
> Czyli cos w rodzaju, ze opcja speed2 obniza mi obrotu i na gniezdzie CFAN
> i na PSFAN!
A czy to się dzieje przy automatycznej (Automatic Fan Speed włączone) czy
przy ręcznej regulacji ?
Jeśli to się dzieje przy automatycznej regulacji to musisz zmienić w
konfiguracji w zakładce "Temperatures".

> Aha, i co do tego najnowszego, podpietego pod PSFAN, to speedfan nie
> pokazuje mi temperatury, co prawda cos tam sie zmienia, ale sa to skoki
> z -48 do -47 :/
Podejrzewam że te czujniki nie są obecne w tej płycie i pewnie lepiej wogóle
wyłączyć te temperatury w konfiguracji SpeedFana.

Pozdr.
Marek