Obroty i temperatura

Autor: Jurak <jurak8_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 13:18:56 MET DST

Witam! Mam taki mały problem! Podpiolem ostatnio pod swoją plytę 3
wentylator (3pin) chodzi bardzo fajnie, tylko problem w tym ze "wspoldzieli"
sie on razem z wentylatorem CPU. Tzn speedfan udostepnia mi tylko 2
mozliwosci regulacji obrotow.
CPU podpiety jest wiadomo pod CPUFAN, ten najnowszy pod PSFAN! A pod SFAN
podpiety jest wentylator ktory chlodzi twardziela! I w momencie kiedy w
speedfanie obnizam obroty dla CPU (speed2), to spadaja rowniez obroty na tym
PSFAN! Opcja speed1 obniza mi obroty dla tego pod HDD, czyli dla SFANa!
Czyli cos w rodzaju, ze opcja speed2 obniza mi obrotu i na gniezdzie CFAN i
na PSFAN!
Aha, i co do tego najnowszego, podpietego pod PSFAN, to speedfan nie
pokazuje mi temperatury, co prawda cos tam sie zmienia, ale sa to skoki
z -48 do -47 :/
Wie ktoś co z tym zrobić?
Płyta głowna to K7T266 Pro2 bios v3.7 (najnowszy)

Oto screen - http://www.republika.pl/jurak2/speedfan.JPG

Pozdrawiam, Jurak