Re: Sapphire Radeon 9550

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 09:49:58 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns966E1322DAD12mbien@127.0.0.1...

> Tego, kto zaprojektowal Cera Dyna Bearing powinno sie powiessic na
> najblizszej suychej galezi. Nie dosc ze to g* wyje jak potepieniec, to
> jeszcze swieci jak stuningowany, ospojlerowany Fiat 126P z niodlacznym
umc-
> umc w srodku :/

> Mozesz bawic sie we wstawienie opornika, ale jak nie wiesz co i jak
> moze byc z tym problem. Ja toto odlaczylem wogole i dalem aluminiowy
> radiator od PI, ale moj R9550 chodzi na 100 MHz. Z drugiej stony R9550 od
> Gigabyte chodzi na barzo podobnym radiatorze [nawet mniejszym] fabrycznie.

> [...]

Ja do mojego wstawiłem złotego zalmana (radiator NB?????- złoty), karta
chodzi jako 9600xt i jest ok jak gram to mam włącznik wentylatora 8 cm
zamontowanego pod spodem (przy graniu podkręcam do 9600Pro), wentylator
pracuje na 7V więc nie chałasuje za bardzo jak dla mnie ok.
pzdr
zkawa

--
ABIT NF7-S + AthlonXP 2500@3200, WC