Re: Sapphire Radeon 9550

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 07 Jun 2005 - 01:52:52 MET DST

Szczur <szczurman@WYTNIJTOo2.pl> wrote:

> Witam, wkoncu doszedlem, ze to wentylator przy mojej grafice
> najbardziej halasuje. Jest do dokladnie wersja 128bit.

            Tego, kto zaprojektowal Cera Dyna Bearing powinno sie powiessic na
najblizszej suychej galezi. Nie dosc ze to g* wyje jak potepieniec, to
jeszcze swieci jak stuningowany, ospojlerowany Fiat 126P z niodlacznym umc-
umc w srodku :/

> Moze ktos ma pomysl jak sprawic, zeby chodzilo to troche ciszej,

            Mozesz bawic sie we wstawienie opornika, ale jak nie wiesz co i jak
moze byc z tym problem. Ja toto odlaczylem wogole i dalem aluminiowy
radiator od PI, ale moj R9550 chodzi na 100 MHz. Z drugiej stony R9550 od
Gigabyte chodzi na barzo podobnym radiatorze [nawet mniejszym] fabrycznie.

> najlepiej zeby sie obylo bez zmiany wentylatora.

            jw.
Ale jesli grasz lepiej zainwestowac w cos w rodzaju VGA Silencera dla ATI.
Tylko troche glupio wydac na chlodzenie [w sumie prostu wentylator] polowe
obecnej wartosci tej karty.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938